• Secretele unui abdomen perfect – by Lazar Angelov

    lazar-angelovCine n-a auzit de el? Este indeajuns sa dai un search pe Google pentru “abdomen perfect” si el va aparea cu siguranta in primele rezultate. Renumit pentru six pack-ul sau impresionant, despre care unii spun ca ar fi cel mai frumos din lume, Lazar Angelov nu a spus niciodata ca este usor sa ajungi la o astfel de perfomanta. Si-a inceput cariera in baschet, iar visul lui era sa devina un star al acestui sport. Se pare insa ca destinul avea alte planuri. In urma unei accidentari la genunchi, Angelov este fortat sa renunte la visurile sale. Ca terapie de refacere a folosit sala…greutatile! Si probababil acum e mult mai cunoscut decat multi practicanti de baschet.

    Lazar Angelov s-a hotarat sa lanseze o carte, mai precis un e-book, in care sa impartaseasca cateva dintre secretele pentru un abdomen perfect, alimentatia si antrenamentul pe care le urmeaza. Cartea se numeste exact asa “ABS. The Secret Revealed”

    Ce vei gasi in aceasta carte?

    Ei bine, cartea reflecta exact anii de cercetare si munca ai tanarului culturist. Este o poveste despre schimbarile pe care le suferi in timpul antrenamentelor, dar se bazeaza mai ales pe sfaturile legate de dieta, de la importanta detoxifierii organismului, pana la alimentatia corecta pentru dezvoltarea rapida a muschilor abdominali. Asa cum spune celebra zicala, „Abs are made in the kitchen”.

    5 faze pentru un abdomen perfect

     

    Angelov urmeaza un plan alimentar strict pentru a ajunge sa arate asa cum il vedem pe Pinterest. Acesta cuprinde 5 faze:

    Faza 1. Detoxifierea

    Aceasta faza pregateste organismul pentru dieta si antrenamentul care urmeaza. Este o perioada in care elimini toxinele din organism, excesul de apa sit e obisnuiesti cu alimentele sanatoase si care te vor ajuta sa arati mai bine pe termen lung.

    Faza 2. Metabolismul

    Este o perioada in care consumi o cantitate mica de carbohidrati. In carte gasesti informatii specifice cu privire la diferiti macronutrienti si perioada de digestie, planuri alimentare si retete.

    Faza 3. Revolutia

    Este o faza in 3 zile, impartite asa: prima zi – cantitate mare de carbohidrati, a doua zi – o cantitate moderata, iar a treia o cantite mica. Pentru fiecare zi, Lazar Angelov propune si un plan alimentar adecvat.

    Faza 4. Transformarea

    Este intervalul in care vei consuma energia furnizata de grasimi, nu de carbohidrati. Tocmai de aceea, perioada de dinainte, in care ai consumat o cantitate mica de carbohudrati, te pregateste pentru aceasta etapa de ardere. Acum vei incepe sa vezi cele mai multe rezultate, dar este si una dintre cele mai dificile etape.

    Faza 5. Mentinerea

    Faza de mentinerea este special creata pentru a consolida pierderea grasimii, dar, in acelasi timp, sa te poti bucura si de diferite placeri culinare, din cand in cand.

    Pentru a sculpta admonenul perfect, trebuie sa dezvolti atat muschii “din fata” – rectus abdominis si muschii oblici externi, cat si ei pe cei transversali si interni, care reprezinta suportul care iti ofera stabilitate in cadrul antrenamentelor. Fiecare dintre cele 5 faze prezentate mai sus este insotita de un set e exercitii care sa te ajute sa indeplinesti acest obiectiv. Un intreg capitol este dedicat exercitiilor, iar acolo gasesti si metodele de lucru de care ai nevoie

Leave a reply

Cancel reply